Home - Vacaturesoverzicht

Assistent-Accountant MKB

Ben jij een enthousiaste Assistent-Accountant MKB en heb jij zin om samen het beste uit bedrijven en ondernemers te halen? Kom dan werken bij het leukste accountantskantoor in Ommen.

Je bent niet alleen Assistent-Accountant, je maakt echt het verschil voor de ondernemer! Je komt werken in een jong en fris bedrijf met een goede informele sfeer. We hanteren korte lijnen, houden van snel schakelen en hebben veel kennis en ervaring in huis!

Wie zoeken wij?

Je bent hét administratief aanspreekpunt van ondernemers in het MKB. Je bent niet bang om complexe taken op je te nemen. Jij zorgt voor een zo efficiënt mogelijke verwerking van administraties. Hierbij benut jij maximaal de mogelijkheden van de Yuki boekhoudsoftware. Dankzij jou beschikken je klanten altijd over de meest actuele cijfers en kun je advieskansen signaleren.

Natuurlijk word je ook warm van het opmaken van financiële rapportages en fiscale aangiften. Jij bent samen met je collega’s de financiële afdeling van de verschillende bedrijven, waarbij we altijd de 10+ mentaliteit toepassen en vol enthousiasme en doelgericht de juiste service bieden. Samen zorgen we ervoor dat onze klanten relaxed en succesvol kunnen ondernemen!

Wat houdt de functie in?

Je werkt samen met je collega’s aan de financiële administraties van diverse ondernemingen in het MKB. Verder werk jij als Assistent-Accountant:

  • Zelfstandig je werkzaamheden uit voor financiële
    administraties
  • Verzorg je verschillende soorten financiële rapportages
  • Doe jij fiscale aangiften inkomstenbelasting,
    vennootschapsbelasting en omzetbelasting
  • Signaleer je advieskansen, bereid deze voor en bespreekt ze met de adviseur
  • Zorg je voor optimale automatisering binnen financiële administraties
  • Help je ondernemers het beste uit zichzelf en hun bedrijf halen

 

 

 

 

Wat vragen wij van jou?

Wat wij belangrijk vinden:

  • Je hebt de opleiding bedrijfsadministratie of accountancy afgerond
  • Je vindt het uitdagend om het maximale uit financiële software te halen
  • Pré: ervaring met Yuki, Accountview, Infine en/of Afas
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden,
    zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent een flexibele teamspeler
  • Je krijgt energie van ondernemerschap
  • Je bent servicegericht

Wat bieden we jou?

  • Een dienstverband van 24 tot 40 uur (in overleg)
  • Een goed vast salaris
  • 30 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
  • Tijd-voor-tijd regeling bij overuren
  • Opleidingsmogelijkheden om je werk (nog) beter uit te voeren
  • Een eigen pensioenregeling
  • Uitzicht op een vast contract
  • Leuke personeelsactiviteiten; bijv. borrels, feestjes, lunches

Solliciteren?

Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Volg de sollicitatieprocedure en stuur je cv en motivatie naar
.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over deze vacature?
Neem dan contact op met
Henk Jan Schuurhuis | 06-37017109.

Samenwerken?

“Geen onderneming is hetzelfde. We willen graag kennismaken met jou en je bedrijf.
We starten daarom altijd met een goede kop koffie!”

Wil je kennismaken met ons?

Neem contact op